Godziny pracy
Agata Paździerz |
Iwona Żelazna | Wioletta Swiercz | Agnieszka Wijas | ||
pedagog specjalny, pedagog |
pedagog |
psycholog |
logopeda |
|
|
Poniedziałek |
11.45 – 13.50 |
11.35 – 12.35 |
12.00 – 15.00 |
————– |
|
Wtorek |
9.40 – 11.20 |
8.00 – 8.45 11.45 – 13.35 |
11.15 – 15.15 |
10.15 – 12.15 |
|
Środa | 8.50 – 11.20
14.10 – 15.00 |
10.35 – 12.30 |
8.00 – 11.00 |
————– |
|
Czwartek |
8.35 – 9.35 11.35 – 12.35 |
8.00 – 8.50 10.35 – 11.40 |
—————- |
10.15 –13.15 |
|
Piątek |
10.35 – 11.35 12.35 – 13.25 |
8.00 – 8.50 |
—————- |
————– |
|
Informacja dla Ucznia
Drogi Uczniu, jeśli:
- czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny,
- nie potrafisz się porozumieć z nauczycielem,
- masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej,
- masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać,
- jesteś ofiarą lub świadkiem przemocy,
- chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem,
- chciałbyś z kimś porozmawiać,
- chciałbyś pomóc innym, nie wiesz w jaki sposób,
- masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić
PRZYJDŹ! PAMIĘTAJ!
NIE JESTEŚ SAM ZE SWOIM PROBLEMEM!
Informacja dla Rodzica
Drogi Rodzicu! Jeśli Twoje dziecko jest:
- apatyczne, wycofane i nieśmiałe,
- zbyt pobudliwe i nerwowe,
- bardzo lękliwe i boi się ludzi,
- często płacze i jest rozdrażnione,
- często zachowuje się agresywnie,
- jest nieposłuszne,
- skarży się , że nie ma kolegów i koleżanek,
- ma problemy z nauką,
- niespokojnie śpi,
- często choruje,
- lubi oglądać bajki lub filmy z przemocą,
- nie lubi przebywać w domu,
- nie lubi chodzić do szkoły,
- nie chce rozmawiać z rodzicami,
- niczym się nie interesuje.
Zgłaszając się do specjalisty możesz zapobiec ważnym problemom.
Nie czekaj aż Twoje dziecko popadnie w złe towarzystwo, sięgnie po nikotynę, alkohol a nawet narkotyki.
REAGUJ TERAZ I SZUKAJ POMOCY !!!
Zadania pedagoga szkolnego:
- współpraca z dyrekcją szkoły w zakresie planowania i realizowania programu wychowawczego oraz innych planów i programów związanych z wychowaniem, profilaktyką społeczną, rozwojem osobowym uczniów, poprawą jakości pracy szkoły;
- współpraca z wychowawcami w dziedzinie wychowania;
- pomoc i interwencja w nagłych przypadkach;
- planowanie tematyki godzin wychowawczych;
- rozeznanie potrzeb i zapewnienie pomocy materialnej uczniom, którzy tego potrzebują;
- planowanie i organizacja akcji profilaktycznych;
- organizowanie zajęć integracyjnych dla uczniów klas pierwszych oraz integracja uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
opieka indywidualna nad uczniami wymagającymi takiego wsparcia; - współpraca z placówkami specjalistycznymi prowadzącymi działalność w zakresie pomocy społecznej, pomocy psychologicznej czy terapeutycznej;
- stworzenie odpowiednich warunków oraz zaoferowanie czasu wolnego oraz własnego zainteresowania dla każdego ucznia i jego rodzica, którzy potrzebują kontaktu z pedagogiem.